agenda en activiteiten
« vorige  |  augustus 2017  |  volgende »

Donderdag 3 augustus 2017 Orgelconcert St. Maartenskerk- Geen concert
Locatie: St. Maartenskerk, Kerkplein 1
Tijdstip: nvt

Geen concert

Vrijdag 4 augustus 2017 Elkaar ontmoeten in de zomer
Locatie: Drumptse hof
Tijdstip: 09:30

Op vrijdag 4 augustus kunt u het klompenpad in Lienden lopen.

Een prachtige wandeling door de uiterwaarden, langs de dijk en door de boomgaarden van het Betuwse land.

Vertrek om 9.30 uur van de Drumptse Hof. Lunch voor onderweg meenemen. U kunt aangeven of u zelf rijdt of graag met iemand anders wilt meerijden. U kunt zich opgeven bij Ds. Karin Spelt

Donderdag 10 augustus 2017 Elkaar ontmoeten in de zomer
Locatie: Activiteitengebouw in Wadenoijen
Tijdstip: 18:00 uur

Donderdag 10 augustus Maal en Verhaal. Als u mee wilt eten bent u om 18.00 uur welkom in het activiteitengebouw in Wadenoijen. Opgave graag uiterlijk dinsdag 8 augustus bij Ds. Karin Spelt.

Donderdag 17 augustus 2017 Tijd voor Gebed
Locatie: kerk Wadenoijen
Tijdstip: 19:00 uur  - 19:30 uur

Iedere derde donderdag van de maand is vroeg in de avond de kerk van Wadenoijen open voor "Tijd van Gebed". Samen bidden is één van de opdrachten die Jezus ons meegegeven heeft. Op een plaats waar al eeuwenlang mensen van alle tijden gebeden hebben. Om te zeggen wat ons verdriet doet, anders kan, kracht te vragen, vreugde te delen en stil te zijn in de hectiek van deze wereld. Om te bidden voor onze kerk in Tiel, de mensen om ons heen en voor de wereld.
De kerk is open vanaf 18.50 uur. We willen bidden en stil zijn van 19.00 tot 19.30 uur.

Zondag 27 augustus 2017 Deadline kopij Samen Kerk nr 8 2017

U kunt hier lezen hoe u kopij kunt aanleveren voor het kerkblad Samen Kerk.

Donderdag 31 augustus 2017 Trefpunt ouderen 31 augustus
Locatie: Drumptse Hof
Tijdstip: 14:30 uur  - 16:30 uur

Trefpunt ouderen, locatie Drumptse Hof.

Deze middag komt dhr. Herman Jonkmans ons vertellen over langer thuis blijven wonen en uw eigen keuzes maken.

Servicepunt Thuiswonen kan u helpen door goed advies te geven.