Afscheid van ds. Mieke Bregman Afscheid van ds. Mieke Bregman
Zoals inmiddels bekend is gaat ds. Mieke Bregman op 1 maart 2022 met vervroegd emeritaat. Op haar verzoek nemen we tijdens de kerkdienst van 27 februari afscheid van haar. Hoe of wat is nog niet bekend en mede afhankelijk van de ontwikkelingen, waar we ons dan aan moeten houden.
Zeker is dat we haar dan een afscheidscadeau namens onze gemeente willen aanbieden. Als u hieraan wilt meedoen kunt u een bijdrage overmaken:
Daarnaast heeft Seija van den Berg een mooi initiatief genomen, zie de tekst hieronder!
Frank de Haan, waarnemend voorzitter Kerkenraad

Natuurlijk willen we als gemeenteleden aandacht geven aan het afscheid van Mieke. (We vertrouwen erop dat zij dit stukje niet leest). Door corona ontmoeten we elkaar nu al weer lang niet om ideeën uit te wisselen, maar we willen toch graag iets moois meegeven. Ik wil jullie vragen om creatief te worden.
Maak iets op A-4 grootte: een herinnering, iets waar je haar voor wilt bedanken, waar je blij van werd, een anekdote of een foto, schrijf het op, borduur iets of plak iets. Fantaseer erop los. Stuur het mij toe of geef het af. Graag vóór 14 februari. Marth Tobi, mijn huisgenote maakt er een boek van. We verzekeren  jullie dat de inhoud privé blijft.
Laten we er met z'n allen iets moois van maken, waar Mieke blij mee zal zijn.
Seija van den Berg, Stationsplein 9, 4001CP Tiel, tel. 0344-652137