Als u weer de kerkdienst wil bijwonen Als u weer de kerkdienst wil bijwonen

Nu de kerkdiensten met kerkgangers weer hervat wordt vanaf Pinksterzondag betekent ook dat u aangemeld moet zijn in het Kerktijd reserveringssysteem. Dit om het maximum van (m.i.v. 6 juni) 60 kerkbezoekers te kunnen waarborgen.

Al eerder aangemeld?
Iedereen die zich (vorig jaar) al had aangemeld, hoeft verder niets te doen en alleen te wachten op een uitnodiging voor de kerkdienst.

Hoe werkt het?
Willekeurig worden er maximaal 60 uitnodigingen op de donderdag vóór iedere kerkdienst verstuurd, die u binnen 24 uur kunt accepteren of weigeren. Als u zich heeft afgemeld voor een bijeenkomst wordt voor u in de plaats een ander uitgenodigd, wij vragen u dus om zo snel mogelijk de uitnodiging te accepteren of af te wijzen. Als u niet binnen de 24 uur reageert, vervalt de uitnodiging en wordt er voor u in de plaats een ander uitgenodigd.

Ambtsdragers en medewerkers
De ambtsdragers en medewerkers aan de dienst hoeven zich niet aan te melden voor die dienstwaarin zij een taak hebben.
Ontvangt u toch een uitnodiging, dan is het de bedoeling deze z.s.m.te weigeren. Zo kunnen daarna andere gemeenteleden worden uitgenodigd.

En heeft u zich nog niet aangemeld? Dat kan rechtstreeks via deze link.
Voor degenen die geen toegang tot internet en e-mail hebben, is er de mogelijkheid om telefonisch te registreren via telefoonnummer:
06 -54 644 863.

Voor vragen kunt u terecht bij werkgroep PGTiel Kerktijd:  reserveer@pgtiel.nl