Besluit kerkenraad inzake verbouwing Drumpt Besluit kerkenraad inzake verbouwing Drumpt
Beste mensen,
Op woensdagavond 13 oktober 2021 heeft de kerkenraad vergadert over één specifiek onderwerp. We hebben ons als kerkenraad beraden over de vraag of de voorgenomen verbouwing van de Drumptse kerk doorgang moet vinden. Dit vooral in het licht van het eerder genomen Gebouwenbesluit en de ontwikkelingen sindsdien. Na een levendige discussie met zowel argumenten vóór als tégen de verbouwing, is besloten om hierover te gaan stemmen.

In meerderheid heeft de kerkenraad zich vervolgens uitgesproken om de lijn die met het Gebouwenbesluit is uitgezet door te trekken en dus te kiezen vóór het doen uitvoeren van de geplande verbouwing van de Drumptse kerk.
De kerkenraad heeft daarbij ook besloten om, ondanks de verschillen in standpunten, het genomen besluit eensgezind uit te dragen.

Watze Elgersma (scriba)