zondag 25 november 2018

Tijdstip:
Locatie:
 Kerkdienst Sint Maartenskerk

Na enige jaren stilte ontstaat er weer contact met onze partnergemeente, de Evangelisch Lutherische Kirche uit Kühlungsborn. Een kleine groep uit Kühlungsborn zal ons dit weekend bezoeken. Uiteraard is dit weer een mogelijkheid  om de onderlinge band met elkaar te verstevigen. Maar ook kijken wij vooruit naar de komende jaren.
De voorgestelde plannen voor 2019, die wij zullen bespreken, zijn onder meer:
voorjaar: gospelgroep Kühlungborn bezoekt Tiel; september: Tiel bezoekt Kühlungsborn in verband met 800 jaar St Johannis Kirche;
najaar 2018 of voorjaar 2019: contact Kühlungsborn – Tiel bestaat 30 jaar.

Op 25 november a.s. zal de groep onze kerkdienst in de Maartenskerk bezoeken. Uiteraard kan je hen dan tijdens het koffiedrinken ontmoeten.

Wil je ook meedoen met  of meedenken over één of meer activiteit(en) over en weer dan horen wij dat graag.
Contactpersoon: Anneke Petersen    06-40118092    agpv3@hotmail.com