zondag 27 januari 2019 om 15:30 uur

Kerk op schoot viering Drumpt
Voorganger(s): Ds. K. Spelt

Voor (groot)ouders met kinderen 0-6 jaar. Een korte, actieve viering voor peuters en kleuters samen met hun (groot)ouders. Na afloop koffie, thee en iets lekkers.

Thema: De Barmhartige Samaritaan
Op de laatste zondag van januari is er weer een kerk-op-schootviering. We zijn blij dat deze vieringen zo aanslaan. De laatste keren waren er steeds rond de 18 kinderen en hun ouders. Het is leuk als kinderen vriendjes of vriendinnetjes meenemen.
We gaan het dit keer over het verhaal van de barmhartige samaritaan hebben. En natuurlijk over elkaar helpen en voor elkaar zorgen.
Ds. Karin Spelt zal de viering leiden. Dieuwertje Verzaal begeleidt de liedjes op viool.
Na de viering, die ongeveer een half uur duurt, mogen de kinderen nog samen spelen en knutselen. En er iets lekkers om te eten en te drinken.
Heb je thuis een dokterstas en verpleegsterspullen. Neem die dan maar mee, dan kunnen de kinderen elkaar helpen.