agenda en activiteiten
« vorige  |  april 2019  |  volgende »

Maandag 1 april 2019 Catechetische voorbereidingsavond Levende Kruisweg
Locatie: Pastorie Dominicus, Sint Walburgkerkpad 3
Tijdstip: 19:30 uur

Vrijdag 19 april a.s. wordt de Levende Kruisweg in Tiel opgevoerd. Deze ‘traditionele’ vorm van The Passion begint om 15.00 uur in de Dominicuskerk, Sint Walburgkerkpad 1 en daarna gaat de tocht door de binnenstad van Tiel.

Tijdens de tocht worden de laatste uren uit het leven van Jezus uitgebeeld, waarna de kruisweg eindigt in de St Maartenskerk. Het kinderkoor Doreminicus zorgt voor muzikale begeleiding en tijdens tocht is er steeds een korte uitleg.

De Levende Kruisweg wordt geleid door Ds. Detlef Bohlken en Pastoraal Werker Ed van de Moosdijk, de regie is in handen van Mathilde van den Berg.

Op 11 maart en 1 april zijn er catechetische voorbereidingsavonden.
Aanvang: 19.30 uur. Plaats: pastorie Dominicus, Sint Walburgkerkpad 3

Donderdag 4 april 2019 RIJDEND BEIAARD IN DE MAARTENSKERK.
Locatie: St Maartenskerk
Tijdstip: 20:00 uur

In het kader van de Serie ‘Orgel-plus concerten op de eerste donderdag van de maand’geven stadsbeiaardier Wim Ruitenbeek en organist Ben Middeldorp op donderdag 4 april a.s. om 20.00 uur in de Maartenskerk een gezamenlijk concert.

Voor dit concert wordt een rijdend beiaard in de kerk geplaatst.
Op het programma prijken klassieke werken en arrangementen van bekende melodieën.

Het is voor de derde keer dat in de Maartenskerk het rijdende beiaard wordt bespeeld!

De toegang tot dit concert is traditiegetrouw gratis, aan de uitgang wordt een collecte gehouden.

Vrijdag 5 april 2019 Kinderleerhuis 2019
Locatie: Drumptse hof
Tijdstip: 15:30  - 16:45

Beste ouders/verzorgers,

Na de voorjaarvakantie starten we weer met het Kinderleerhuis. Dit is catechese bedoeld voor kinderen van 8 tot en met 12 jaar.  We gaan 4 middagen informatief en creatief aan het werk aan de slag met thema’s rondom het christelijk geloof.
Dit voorjaar gaan we aan de slag rondom verhalen en personen uit het Oude Testament.

Vrijdag 19 april 2019 Opvoering Levende Kruisweg in Tiel
Locatie: Dominicuskerk
Tijdstip: 15:00 uur

De Levende Kruisweg wordt geleid door ds. Detlef Bohlken en Pastoraal Werker Ed van de Moosdijk, de regie is in handen van Mathilde van den Berg.

Op 11 maart en 1 april zijn er catechetische voorbereidingsavonden.
Aanvang: 19.30 uur. Plaats: pastorie Dominicus, Sint Walburgkerkpad 3.

Donderdag 25 april 2019 Boekenkring over 'de Trooster'
Locatie: Drumptse Hof, Balije 1, 4003 GA Tiel
Tijdstip: 20:00 uur

Boekenkring over 'de Trooster' van Esther Gerritsen.

Maandag 29 april 2019 Deadline kopij Samen Kerk mei 2019

U kunt hier lezen hoe u kopij kunt aanleveren voor het kerkblad Samen Kerk.