De Actie KerkBalans 2025 en daarna... De Actie KerkBalans 2025 en daarna...
Binnen het college van Kerkrentmeesters spreken wij over allerlei dingen. Doch uitsluitend zaken die het materiële beheer van onze gemeente betreffen. En dat doen we met (helaas slechts vier) gedreven college-leden. Die ook niet op elk vlak de wijsheid in pacht hebben en daarom op gezette tijden best wel reacties uit de gemeente zouden willen ontvangen. Eén onderwerp daarvan is de jaarlijkse AKB.
Tot dusver werd deze – vooral middels hulp van veel vrijwillige “lopers en loopsters” – in een papieren versie uitgevoerd, waarbij we voor de afgelopen actie al de hoeveelheid papier aanzienlijk hebben weten te reduceren.
We staan als CvK nu voor de vraag of we de - lang geleden – ingeslagen weg moeten blijven vervolgen óf dat we met de tijdgeest meegaan en ook die actie zoveel als mogelijk via email gaan digitaliseren.
Kiezen we voor het laatste, dan betekent dat heel veel denkwerk vooraf. Niet erg, als we weten dat die vernieuwde aanpak ook door u wordt gedragen.

Daarom willen we graag uw reactie op de twee geschetste mogelijkheden per email ontvangen op kerkrentmeesters@pgtiel.nl.
We zien uw reacties met belangstelling tegemoet. En mocht u mee willen denken: graag.
Het College van Kerkrentmeesters.