Oproep Licht op December Oproep Licht op December

Voor deze dag zijn we nog op zoek naar mensen die het leuk vinden om eigen creaties te verkopen/tonen of een leuke workshop willen geven. Ook mensen die het leuk vinden om hun muziek of ander talent met ons te delen, zijn welkom dit deze dag in de Ontmoetingskerk ten gehore / tonele te brengen.

Heb je een werkgroep of project dat je graag onder de aandacht wil brengen, dan is dit het moment. Wilt u uw oude kerspullen kwijt, wij zijn er blij mee, dus laat het ons weten. Heeft één van de bovenstaande opties je geïnspireerd of heb je een ander leuk idee, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

We zijn ook op zoek naar mensen die kunnen helpen met de op-, en afbouw van deze gezellige dag en voor aanvullende hand en span diensten. Dus heb je tijd om tussen 09:00 & 12:00 uur en/of 18:00 & 20:00 uur de handen uit de mouwen te steken, laat het ons weten, we zijn blij met alle hulp die we kunnen krijgen. Lijkt het je leuk tijdens de rest van de dag te komen helpen bij een kraampje of iets anders, u weet ons te vinden.

Verder is natuurlijk een ieder welkom om tijdens de dag langs te komen en te genieten van de activiteiten en gezelligheid. Als de ervaring van vorig jaar een indicatie is dan wordt het weer een gezellige dag voor jong en oud, om elkaar te ontmoeten, mooie kerst creaties te maken en te genieten van lekkere hapjes, drankjes en optredens. Met hopelijk weer een mooie opbrengst voor een project van de kerk. Dus noteer je bezoek vast in de agenda!
“Komt allen te samen”😉

Margriet Meun, Astrid Visser, Jannie van der Garde, Alice Visser: lichtopdecember@pgtiel.nl