Kerkdiensten meekijken of meeluisteren Kerkdiensten meekijken of meeluisteren
In de Maartenskerk worden vanaf 1 november 2020 en de Ontmoetingskerk (Drumpt) vanaf 24 juli 2022 opnames gemaakt met als doel het aanbieden van Kerk TV aan iedereen die de dienst niet kunnen bijwonen. U kunt de kerkdienst in de St. Maartenskerk en/of Ontmoetingskerk live meeluisteren én kijken via kerkdienstgemist.nl.

AVG: kerkdiensten mogen worden uitgezonden en de opname mag op internet worden geplaatst. Er zijn wel een aantal zaken om rekening mee te houden zodat de privacy en anonimiteit van de bezoekers gewaarborgd blijven.
Klik hier als u wilt weten wat deze AVG regels inhouden voor opnames in de kerk.

Ook is het (nog) mogelijk om via de kerktelefoon of op internet via kerkomroep.nl rechtstreeks naar een kerkdienst van de Protestante Gemeente Tiel luisteren als er diensten zijn in de kerk in Wadenoijen en de Caeciliakapel.

Daarnaast is het mogelijk om op ieder gewenst tijdstip eerder opgenomen - tot beperkte tijd terug - kerkdienstuitzendingen te bekijken of te beluisteren.

Via uw computer / laptop / tablet / smartphone:

Via Kerkomroep.nl  en kerkdienstgemist.nl is het mogelijk om - tot beperkte tijd in het verleden - via internet de kerkdiensten van de protestante kerk Tiel en omstreken (en nog vele andere kerkgenoodschappen) te beluisteren en bekijken.

Daarnaast zijn er 'Kerkdienst Gemist' apps beschikbaar via:

Wilt u gelijk naar een van de Tielse kerken, klik dan hieronder op uw keuze:

Bekijk Maartenskerk via RSS feed (live en archief)

Bekijk Ontmoetingskerk via RSS feed (vanaf 24-07-2022 live en archief)

Beluister via Kerkomroep: Wadenoijen via RSS feed (live en archief)

Beluister via Kerkomroep: St. Caeciliakapel via RSS feed (live en archief)

Indien nodig, kun u via de e-mail meer informatie opvragen: kerkdienstgemist@pgtiel.nl